Naš naročnik je podjetje, ki se ukvarja z analiziranjem, svetovanjem in razvojem rešitev poslovnih procesov.
SAMOSTOJNI IMPLEMENTATOR ZA DMS SISTEME (M/Ž)
Osnovni podatki o delovnem mestu:
Lokacija dela: |
Ljubljana, Osrednjeslovenska - LJ, Slovenija |
Tip zaposlitve: |
Zaposlitev za nedoločen čas |
Delovnik: |
Dopoldan |
Oblika zaposlitve: |
Polni delovni čas |
Področje dela: |
Informacijska tehnologija Poslovanje in poslovno svetovanje Programiranje Projektno in produktno vodenje Raziskave in razvoj Tehnične storitve |
Poskusna doba: |
Po dogovoru |
Izobrazba: |
V. stopnja VI/1. stopnja VI/2. stopnja VII. stopnja
|
Vozniški izpit: |
B kategorija
|
Znanje jezikov: |
Angleščina Slovenščina
|
Rok za prijavo: |
četrtek, 14. 12. 2023 Ne zamudite, rok za prijavo poteče čez dva tedna! |
Vaše odgovornosti bodo:

izvedba prodajnih predstavitev naročnikom in sodelovanje pri prodajnem procesu

samostojno izvajanje analize poslovnih procesov in priprava celostnega predloga uvedbe dokumentnega sistema, vključno s pripravo TCO analize

samostojno (ali timsko) izvajanje konfiguracije in vpeljava tehnološke platforme za dokumentne sisteme M-Files

priprava, usklajevanje in nadziranje izvajanja nalog za razvojno ekipo

izvajanje testiranja rešitev in zagotavljanje potrebne dokumentacije

priprava vsebinskih in operativnih navodil za uporabnike, vsebinske skrbnike in IT skrbnike dokumentnega sistema v organizaciji

zagotavljanje vse projektne, vsebinske, razvojne in izvedbene dokumentacije

reševanje zahtevkov za podporo in pomoč naročnikom
Od vas pričakujemo:

višješolsko izobrazbo iz poslovnega ali tehničnega področja oz. srednješolsko izobrazbo in ustrezne praktične izkušnje

poznavanje vsaj ene tehnološke platforme za upravljanje dokumentacije in procesov je prednost

vsaj 1 leto izkušenj z delom za zunanje naročnike

vsaj 3 leta ustreznih izkušenj z opisanimi delovnimi nalogami na podobnem delovnem mestu (vodja projektov, analitik, vsebinski skrbnik dokumentnega sistema…)

dobro poznavanje in razumevanje procesov poslovanja in upravljanja poslovne dokumentacije ter razumevanje pojmov v okviru dokumentnih sistemov

zmožnost samostojne izvedbe analize poslovnih procesov in priprave TCO analize

poznavanje konceptov relacijskih baz, zmožnost izvajanja povpraševanj, zmožnost manipulacije podatkov

tehnično znanje, potrebno za uspešno implementacijo dokumentnega sistema (infrastruktura, baze podatkov, varnost, konfiguracije programske opreme, …)

poznavanje področje zakonodaje, povezane s področjem dela (ZePeP, ZvDaga, Zvop, GDPR, …) je prednost

organizacijske, komunikacijske in timske spretnosti

natančnost, samostojnost, proaktivnost in predanost

sposobnost dela v manjšem timu

aktivno znanje angleškega jezika

odlično poznavanje Microsoft delovnega okolja (MS Windows, MS Office)

vozniški izpit B kategorije, aktiven voznik in lasten prevoz
Ponujamo:

priložnost v vodilni organizaciji na svojem področju in delo s trenutno enim od najboljših dokumentnih sistemov na svetu

strokovno okolje, ki vzpodbuja celosten razvoj, nudi izobraževanja ter usposabljanja,

vodstvo, ki stremi k opolnomočenju sodelavcev, zmore prepoznavati njihove potenciale in se trudi vzpodbujati njihov razvoj in samostojnost delovanja

prijetno, odprto, sproščeno in povezano delovno okolje

urejen, a fleksibilen delovni urnik
V svojo ekipo zaradi povečanega obsega dela vabimo »samostojnega svetovalca za dokumente sisteme». Sodeloval bo v projektih uvedb in nadgradenj dokumentnih sistemov ter elektronskih arhivov v organizacije, ki se zavedajo vrednosti dokumentov in procesov.
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

odprta in sproščena

odgovorna

dinamična in operativna

sodelovalna in iznajdljiva

naravnana k celostnemu razvoju
Čimprej oddajte svoj CV preko prijavnice na www.rekruter.si, ali svoj življenjepis pošljite na petra@rekruter.si.
Pogodba o zaposlitvi bo sklenjena direktno pri naročniku.
Vaše prijave bodo obravnavane diskretno.
#najboljšisoznami
Za vas se bo potrudil:a:
Petra Hribšek
Vodja kadrovskih projektov